16 Ekim 2012

Unutulmaz diyaloglar (8)



(Telefonla konusuyorum, Ege cıglık cıglıga bağırarak birseyler istiyor)
Elif: Ege'cim telefonla konuşuyorum ve bağırdığın için hic birsey anlamıyorum. İstedigini yapacağım ama lutfen konuşmamın bitmesini bekle
(Ses daha da artar)
Elif : 50'ye kadar say bitince yanima gel, istedigin seyi hemen yapacağım (aklımca sure kazanacagım)
Ege:  Tamam sayiyorum 10 -20 -30 -40 -50 bitti hadi ver

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tuna'nin dogum gününde
Ayyy anne Arca'ya bak ne kadar minik ne kadar şirin dimii
(bit pireyi böyle severmiş)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Asansörde komşumuzla karşılaştık.
Komsu: EGe'cim merhaba,nasilsin? Okul nasil gidiyor?
EGe: okul iyi nasil olsun...isimiz gucumuz matematik....hep matematik hep matematik 


 Adını agzından düşürmediği arkadaşı Tanem

6 yorum:

Nil dedi ki...

boynuz kulağı geçti diye buna mı deniyor? onar onar saymayı kim öğretin dedi ki size :D

Fatma dedi ki...

Ege sen çok yaşa emi, anneni mat etmişsin. Maşallah sana, ha bir de Deniz'e de öğretsene onar onar saymayı:)

maviye iz süren dedi ki...

Ayy ben bu diyaloglara bayılıyorum gülerek okudum çok yaşa egecim,öperim:)

nil dedi ki...

Tanem'i pek beğendim:)) Ayrıca hep matematik, hep matematik olmaz ki, sanatsal ruhlu benim oğlum alla alla...

MÜGE KÖKLÜ ATİK dedi ki...

Merhaba

Sitenizi yeni kesfettim, cok icten paylasimlar

Izleyiciniz oldum. Benimkine de sizi beklerim www.mugekokluatik.blogspot.com

Sevgiler

Ates boceginin annesi Muge:)

Adsız dedi ki...

:) ne güzel bi anı kalıcak şimdi bu yazı sana :)
ilerde o çocuklar büyüyüp okuyunca ..