21 Mart 2012

Unutulmaz Diyaloglar (6)

Ege:  ıyy iğrenç kokuyor (Tencerede sevmediği bir yemek pişiyor ve kokusunu duydu)
Elif:   Ne dedin sen? İğrenç dedin sanırım (Yemeklere iğrenç demesine acayip gıcık oluyorum ve Ege buna kızdığımı çok iyi biliyor)
Ege:  İğrenç demedim ki, seni ne kadar çok sevdiğimi söyledim ben  (Pisss yalancı cüce)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ege: Ayyy acıdı (Masanın köşesine çarptı ve canı yandı)
Elif:  Neren acıdı?
Ege : Kalbim, baaaak burası

7 yorum:

FADİŞ dedi ki...

Seni çok bilmiş seni, annesi dikkat et tam gönül çelen bu yumurcak:)

Tarkanın Annesi dedi ki...

oooooyyyy yerim o acıyan kalbini senin ya sen ne bücürük ne bıcırık ne bilmiş bişeysin ya nerden buluyolar bu lafları

yeliz dedi ki...

yerim acıyan yerini kıyamam

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

çevir kazı yanmasın Ege :D
Benim kızım da fena kıvırıyor.
Önce eşek diyor ardından da ben ali babanın çiftliğini söylüyordum diye kıvırıyor.

Evren dedi ki...

Hahaha, Tülin Su da böyle yan çiziyor hemen :) Ege iyi oyuncuymuş ama, öperim onun acıyan kalbini :)

pembe fiyonk dedi ki...

nasılda bıcırı bıcır sohbet annesiyle :))

ElfAna dedi ki...

ahh kiyamam acimasin kalbin